Naujos e.paslaugos per MIGRIS

Ne
Migris_
2020-12-30

Migracijos departamentas klientams pristato naujas Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) paslaugas. Klientai, prisijungę per MIGRIS, patogiai ir greitai galės užpildyti ir pateikti:  
•    nuo š. m. gruodžio 30 d. – tarpininkavimo raštus dėl leidimo laikinai gyventi išdavimo (keitimo), nacionalinės vizos išdavimo, darbdavio bei darbo funkcijos keitimo;
•    nuo 2021 m. sausio 1 d. – ir tarpininkavimo raštus dėl Šengeno vizos išdavimo (kvietimus);
•    nuo š. m. gruodžio 30 d. – prašymus dėl darbdavio arba darbo funkcijos keitimo. 
Atkreipiame dėmesį, kad, teikdami el. prašymą per MIGRIS, klientai turi kartu rezervuoti ir vizitą į Migracijos departamentą bei pasirinktu laiku atvykti į teritorinį skyrių. Atvykęs į Migracijos departamentą, klientas privalo turėti prie el. prašymo pridėtų dokumentų originalus. Rezervuoti vizitai pateikti popierinius prašymus pakeisti darbdavį ar darbo funkciją, pateikti iki gruodžio 31 d., lieka galioti, ir pagal šiuos rezervuotus vizitus galės būti priimti popieriniai prašymai.
Per viešųjų paslaugų, susijusių su asmens ir kitų dokumentų išdavimu, konsultavimu, teikimo Lietuvos Respublikoje piliečiams ir užsieniečiams informacinę sistemą (EPIS) pateikti tarpininkavimo raštai galios iki jų galiojimo laiko pabaigos:
•    tarpininkavimo raštai dėl Šengeno vizos išdavimo – prašomos išduoti Šengeno vizos galiojimo laikotarpiu, bet ne ilgiau kaip 1 metus;
•    tarpininkavimo raštai dėl nacionalinės vizos išdavimo – 30 kalendorinių dienų nuo jų pateikimo;
•    tarpininkavimo raštai dėl leidimo laikinai gyventi, darbdavio ar darbo funkcijos keitimo – 5 mėnesius nuo jų pateikimo dienos.