null ATNAUJINTA! Birželio 1–birželio 16 d. laikinai keičiama klientų aptarnavimo tvarka

Dėmesio
2020-03-15

Migracijos departamento klientų aptarnavimo pakeitimai atlikti atsižvelgiant į ekstremalią situaciją šalyje dėl koronaviruso (COVID-19) plitimo grėsmės. Migracijos departamento paslaugos teikiamos iš anksto interneto puslapyje www.migracija.lt užsiregistravusiems klientams. 

Pagamintus 60 metų amžiaus bei vyresnių Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių dokumentus gali atsiimti šių asmenų giminaičiai (vaikai, broliai, seserys, sutuoktiniai, anūkai ir proanūkiai).

Migracijos departamentas informuoja, kad įstaigos patalpos yra dezinfekuojamos, darbuotojai ir klientai aprūpinti dezinfekcinėmis apsaugos priemonėmis, bei atkreipia dėmesį, kad, siekiant visų saugumo, darbuotojai gali atsisakyti aptarnauti COVID-19 simptomų (karščiavimą, kosulį, apsunkusį kvėpavimą, kt.) turintį klientą, todėl vizitą jau rezervavusių klientų prašome atsakingai įvertinti atvykimo būtinumą.