null ATNAUJINTA! LAIKINAI KEIČIAMA MIGRACIJOS DEPARTAMENTO KLIENTŲ APTARNAVIMO TVARKA

Dėmesio
2020-03-15

Informuojame, kad š. m. kovo 16 – balandžio 13 d. laikinai keičiame Migracijos departamento klientų aptarnavimo tvarką, atsižvelgdami į paskelbtą ekstremaliąją padėtį dėl koronaviruso (COVID-19) grėsmės ir siekdami apsaugoti klientus bei darbuotojus nuo galimų rizikų.

Klientams ir toliau bus teikiamos visos paslaugos (išskyrus prašymų Lietuvos Respublikos pilietybės klausimais priėmimą ir konsultacijas Migracijos departamento skyriuose), tačiau laikinai bus aptarnaujami tik iš anksto www.migracija.lt užsiregistravę klientai. Be išankstinės registracijos atvykę klientai nebus aptarnaujami. Jei tam tikrame migracijos padalinyje nėra galimybės vizitą rezervuoti iš anksto, klientai turėtų registruotis į kitą artimiausiai esantį migracijos padalinį. Atsiimti jau pagamintus dokumentus bus galima iš anksto rezervavus vizitą arba, jeigu vizito rezervacijos galimybės nėra – tik sulaukus Migracijos departamento atstovų skambučio ir suderinus dokumento atsiėmimo laiką.

Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu laikinai neteikiama ir mobili atvykimo į namus ar kitą vietą paslauga.

Klientus, norinčius atnaujinti asmens tapatybės kortelėje įrašytus asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje sertifikatą ir kvalifikuotą elektroninio parašo sertifikatą, prašome vizito laiką suderinti telefonu Nr. 8 707 67000 arba el. paštu info@migracija.gov.lt. Kreipiantis el. paštu, prašome nurodyti skyrių, į kurį klientas norės kreiptis, ir pageidaujamą paslaugos suteikimo datą.

Vizitą jau rezervavusių klientų, prašome atsakingai įvertinti atvykimo būtinumą ir galimybę vizitą nukelti vėlesniam laikui, kai sumažės koronaviruso keliama grėsmė.

Taip pat primygtinai prašome klientų, pajutusių kokius nors ligos požymius, pavyzdžiui, karščiavimą, kosulį, apsunkusį kvėpavimą bei kt., nevykti į migracijos padalinį. Atkreipiame dėmesį, kad, siekdami visų saugumo, Migracijos departamento darbuotojai, pastebėję minimus ligos simptomus, gali atsisakyti aptarnauti klientą ir pasiūlyti vizitą atidėti kitam kartui.

Migracijos departamento darbuotojai ir toliau rūpinsis, kad patalpose būtų užtikrinta tinkama higiena, patalpų vėdinimas, paviršių dezinfekcija. Tiek klientai, tiek darbuotojai bus aprūpinti dezinfekcinėmis apsaugos priemonėmis.