Iki liepos 1 d. puslapyje informacija yra nuolat naujinama, atsiprašome už laikinus nepatogumus!   Brexit: what UK nationals need to know       Priimti sprendimai dėl LLG       Priimti sprendimai dėl vizų     
Spausdinti

2019-03-26  Migracijos departamento Resursų valdymo skyrius į savo komandą kviečia archyvo tvarkytoją – darbuotoją, dirbantį pagal darbo sutartį

Kokio žmogaus ieškome?

• Turinčio ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;

• Išmanančio teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą ir administravimą, reikalavimus;

• Mokančio valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją.


Kokie darbai laukia?

• Apdoroti su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją;

• Apskaityti Lietuvos Respublikos pilietybės ir kt. bylas;

• Organizuoti archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą;

• Organizuoti dokumentų vertės ekspertizę.

 

Ką siūlome?

• Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;

• Nepamainomą darbo patirtį dideliame, draugiškame, savo darbu tikinčiame kolektyve.


Pareigybės aprašymą rasite čia.

 

Pretendentai el. paštu mdinfo@vrm.lt turi pateikti:

• Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;

• Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus;

• Gyvenimo aprašymą (CV).


Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

Pretendentų prašymų laukiame iki š. m. balandžio 4 d. (įskaitytinai)

Apie pokalbio datą, laiką ir vietą pretendentus informuosime nurodytu el. paštu.

Išsamesnė informacija tel. (8 5) 219 8401.

 

Atgal