Migracijos departamentas atnaujina kurjerio paslaugos teikimą, o jos kaina sumažėjo daugiau kaip du kartus
Migracijos departamentas atnaujina kurjerio paslaugos teikimą, o jos kaina sumažėjo daugiau kaip du kartus

Nuo pirmadienio dokumentus užsisakantys Lietuvos piliečiai bei užsieniečiai vėl turės galimybę pasinaudoti kurjerio paslauga ir pagamintus dokumentus galės gauti pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.
Ši paslauga teikiama visuose Migracijos departamento klientų aptarnavimo skyriuose, kuomet Lietuvos pilietis asmens tapatybės kortelę ar pasą gauti pageidauja bendra tvarka, t.y., kai dokumentas pagaminimas per 30 dienų.
Kurjerio paslauga gaunant jau pagamintus dokumentus gali pasinaudoti ir užsieniečiai. Tokių klientų pageidavimu jų pasirinktais adresais pristatomi leidimai laikinai arba nuolat gyventi Lietuvoje, o taip pat ir e. rezidento kortelės.
Vėl imtos teikti kurjerio paslaugos kaina sumažėjo daugiau kaip du kartus.
Dabar už kiekvieno pagaminto dokumento pristatymą jo pageidaujamu adresu Lietuvoje klientas turės sumokėti 3,79 EUR. Anksčiau tokia paslauga kainavo 9,99 EUR už kiekvieno dokumento pristatymą.
Visais atvejais dokumentus jų savininkams kurjeriai įteiks asmeniškai, prieš tai tinkamai nustatę jų tapatybes.
Migracijos departamentas taip pat įspėja, jog kurjerio paslauga nebus teikiama šiais atvejais:
- kai Lietuvos Respublikos asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantis dokumentas išduodamas pirmą kartą;
- kai pilietis pageidauja asmens dokumentą gauti skubos tvarka, t. y., tą pačią dieną arba per 5 darbo dienas;
- prašymo išduoti asmens tapatybės kortelę teikimo metu pilietis pageidauja, kad joje būtų įrašytas asmens elektroninės atpažinties sertifikatas ir kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas. Tokie dokumentai klientams įteikiami tik asmeniškai atvykus jų atsiimti;
- asmuo neturi galiojančio paso ar asmens tapatybės kortelės – t. y., tai atvejais, kai dokumentas buvo pamestas, pavogtas, kitaip prarastas arba jo galiojimas baigėsi seniau nei prieš mėnesį.