Lietuvos migracijos informacinė sistema – dar patogesnė vartotojams

No
2020-01-27

Migracijos departamentas praneša pagerinęs Lietuvos migracijos informacinę sistemą (toliau – MIGRIS) ir ji tapo funkcionalesnė, patogesnė vartotojams.

Migracijos departamentas, įvertinęs teikiamų elektroninių paslaugų kokybę, klientų poreikius bei MIGRIS galimybes,  sukūrė papildomų paslaugų vartotojui, ir minėta sistema tapo funkcionalesnė – nuo šiol MIGRIS vartotojai galės koreguoti per MIGRIS jau pateiktus prašymus.

Įdiegus papildomas funkcijas, klientai savo MIGRIS paskyroje prie pasirinkto prašymo spustelėję mygtuką „Redaguoti“ galės koreguoti atskirus pateikto prašymo duomenis, tačiau ne vėliau kaip likus 24 val. iki numatyto vizito. Migracijos departamentas atkreipia dėmesį, kad klientų korekcijos bus ribotos, – jie negalės keisti:

  • anksčiau nurodyto prašymo teikusio asmens;
  • prašymo nagrinėjimo tvarkos iš bendros į skubią ir atvirkščiai;
  • asmens duomenų;
  • kontaktinių duomenų;
  • duomenų apie sumokėtą valstybės rinkliavą ar jos mokėjimo būdo;
  • prašymo teikimo metu pridėto kelionės dokumento.

Be jau minėtų korekcijų klientai galės keisti vizito į migracijos padalinį laiką, datą ir padalinį.

Migracijos departamentas primena, kad MIGRIS yra skirta teikti elektronines paslaugas gyventi ir dirbti ar kitais pagrindais į Lietuvos Respubliką atvykstantiems užsieniečiams bei Lietuvos Respublikos fiziniams ir juridiniams asmenims ir pasiekiama adresu www.migracija.lt.

MIGRIS. Pateikto prašymo redagavimas.

MIGRIS. Editing a submitted application.