Nuo balandžio keičiasi Migracijos departamento Pagėgių padalinio darbo laikas, nuo gegužės – Kalvarijos ir Kazlų Rūdos
Nuo balandžio keičiasi Migracijos departamento Pagėgių padalinio darbo laikas, nuo gegužės – Kalvarijos ir Kazlų Rūdos
Keičiamas trijų Migracijos departamento klientų aptarnavimo skyrių darbo laikas. Pokyčių imamasi siekiant optimizuoti žmogiškuosius išteklius, racionaliau išnaudoti turimus techninius resursus bei tinkamai paskirstyti darbo krūvius.
Nuo balandžio 3-osios keičiamas Migracijos departamento Klaipėdos skyriaus padalinio, esančio Pagėgiuose, Vilniaus g. 17, darbo laikas. Lietuvos piliečiams nuo minėtos datos migracijos paslaugos čia bus teikiamos dvi dienas per mėnesį – kiekvieno mėnesio pirmą ir trečią antradienį.
Nuo gegužės pradžios darbo laiko pakeitimai bus atlikti ir dviejuose Kauno skyriaus teritoriniuose padaliniuose – Kalvarijoje bei Kazlų Rūdoje.
Kalvarijoje, Vytauto g. 13, esančiame padalinyje migracijos paslaugos klientams nuo gegužės 2 d. bus teikiamos pirmą ir trečią mėnesio antradienį. Kazlų Rūdoje, Vytauto g. 28A, įsikūręs skyrius migracijos paslaugas nuo gegužės 4 d. ims teikti kas antrą mėnesio ketvirtadienį.
Visų šių Migracijos departamento klientų aptarnavimo skyrių darbo laikas keičiamas atlikus išsamią klientų srautų ir darbuotojams tenkančių darbo krūvių analizę, o taip pat siekiant optimaliau paskirstyti turimus žmogiškuosius išteklius.
Pastebėta, kad mažuose miesteliuose esančiuose skyriuose jų darbo valandomis apsilanko nuo keliolikos iki poros dešimčių klientų, o paslaugų spektras dažniausiai apima tik prašymų teikimą pakeisti dokumentus įprastine tvarka ir jų išdavimą praėjus vienam mėnesiui.
Sprendimui keisti darbo laiką įtakos turėjo ir siekis racionaliau išnaudoti Migracijos departamento logistinius resursus. Į nutolusias darbo vietas iš didesnių miestų vykdavę darbuotojai nemažus atstumus kaskart įveikdavo tarnybiniu transportu, kuris tądien daugiau nebenaudojamas, nors galėtų būti skirtas kitoms funkcijoms atlikti, pavyzdžiui, vykimui paslaugų teikti į neįgalių klientų namus.
Migracijos departamentas primena, kad kai kurias paslaugas Lietuvos piliečiai gali užsisakyti ir neatvykdami į klientų aptarnavimo padalinį.
Pavyzdžiui, jei nuo paskutinio biometrinių duomenų paėmimo praėjo mažiau nei 6 mėnesiai, kitą dokumentą, pasą arba asmens tapatybės kortelę, piliečiai gali tiesiog pateikdami prašymą svetainėje www.migracija.lt. Tokiu atveju naujo ar papildomo dokumento gamybai bus panaudoti jau turimi biometriniai duomenis. Jei nuo jų paėmimo vis tik praėjo daugiau nei pusmetis, klientui teks atvykti į bet kurį Migracijos departamento teritorinį skyrių.
Klientų patogumui taip pat teikiama kurjerio paslauga. Migracijos departamento padalinyje užsakytą ir pagamintą pasą arba asmens tapatybės kortelę klientas už papildomą mokestį gali gauti tiesiai į namus, biurą ar kitą pageidaujamą vietą.
Tuo atveju, jei klientas dėl asmeninių priežasčių negali pats atvykti pasiimti jau pagaminto dokumento, užsisakant paslaugą galima nurodyti, kad jį paimti atvyks kitas asmuo.
Laiką taupantiems klientams Migracijos departamentas visada rekomenduoja iš anksto rezervuoti vizito laiką į pasirinktą padalinį. Tai galima padaryti svetainėje www.migracija.lt