Migracijos departamentas primena: kurjerio paslauga padės sutaupyti laiko

Ne
informacinis pranešimas
2023-08-21

Migracijos departamentas ragina dokumentus užsisakančius Lietuvos piliečius bei užsieniečius pasinaudoti kurjerio paslauga ir jau pagamintus dokumentus gauti kliento pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.

Ši paslauga, atsižvelgiant į augantį klientų mobilumą bei poreikius, imta teikti nuo praėjusių metų rudens, o 2023-aisias, nuo metų pradžios, per kurjerį iš viso įteikti 2499 dokumentai.

Šiek tiek dažniau Lietuvos piliečiai kurjerio paslaugą renkasi atsiimdami pasus – taip įteikti 1239 dokumentai. Kurjeriai taip pat pristatė ir įteikė 1227 asmens tapatybės korteles.

Nuo liepos pradžios kurjerio paslauga gaunant jau pagamintus dokumentus naudojasi ir užsieniečiai. Tokių klientų pageidavimu jų pasirinktais adresais pristatomi leidimai laikinai arba nuolat gyventi Lietuvoje, o taip pat ir e. rezidento kortelės. Per pirmąjį mėnesį kurjeriai užsieniečiams įteikė 33 tokius dokumentus.

Šios paslaugos pasirinkimas ne tik padeda sutaupyti laiko dokumentus besikeičiantiems asmenims, bet ir mažina Migracijos departamento klientų aptarnavimo skyriams tenkančius krūvius.

Migracijos departamentas primena, jog dokumentų pristatymo per kurjerį paslauga yra mokama. Jos kaina – 9,99 Eur, o mokestis taikomas atskirai kiekvienam užsakomam dokumentui.

Paslauga teikiama kreipiantis dėl asmens tapatybės kortelės ar paso išdavimo (keitimo) bendra tvarka, t.y., tuomet, kai dokumentas pagaminimas per 30 dienų.

Svarbu atminti, jog norą pasinaudoti kurjerio paslauga asmuo turėtų pareikšti atvykęs į klientų aptarnavimo skyrių ir teikdamas prašymą išduoti ar pakeisti asmens dokumentą klientų aptarnavimo skyriuje.

Taip pat svarbu žinoti, jog kurjerio paslauga neteikiama šiais atvejais:

  • kai Lietuvos Respublikos asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantis dokumentas išduodamas pirmą kartą;
  • kai pilietis pageidauja asmens dokumentą gauti skubos tvarka, t. y., tą pačią dieną arba per 5 darbo dienas;
  • prašymo išduoti asmens tapatybės kortelę teikimo metu pilietis išreiškė pageidavimą, kad joje būtų įrašytas asmens elektroninės atpažinties sertifikatas ir kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas;
  • asmuo neturi galiojančio paso ar asmens tapatybės kortelės – t. y., tai atvejais, kai dokumentas buvo pamestas, pavogtas, kitaip prarastas arba jo galiojimas baigėsi seniau nei prieš mėnesį.