E. rezidento kortelė – nuo š. m. birželio 21 d.

Ne
E. rezidento kortelė
2021-06-14

Migracijos departamentas informuoja, kad nuo š. m. birželio 21 d. užsieniečiai, norintys naudotis Lietuvoje teikiamomis administracinėmis, viešosiomis ar komercinėmis el. būdu teikiamomis paslaugomis, galės pateikti pirmuosius prašymus dėl e. rezidento statuso suteikimo bei gauti e. rezidento kortelę su joje įrašytais atpažinimo elektroninėje erdvėje sertifikatu ir kvalifikuotu elektroninio parašo sertifikatu.

„E. rezidento kortelė ateityje leis užsieniečiams elektroninėje erdvėje naudotis tokiomis pačiomis elektroninėmis paslaugomis, kuriomis šiuo metu naudojasi Lietuvos piliečiai. Džiaugiuosi, kad kartu su Informacinės visuomenės plėtros komitetu mes praveriam šias galimybių duris elektroninei užsieniečių veiklai ir kūrybai Lietuvoje,“ – sako Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.

Pirmosios e. rezidentams siūlomos paslaugos – galimybė prisijungti prie Elektroninių valdžios vartų ir pasirašyti dokumentus el. parašu, taip pat per Elektroninės valdžios vartus prisijungti prie Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS). E. rezidentams teikiamų paslaugų ratas bus palaipsniui plečiamas, siekiant sudaryti galimybes el. būdu plėtoti verslo santykius, steigti ir valdyti įmonę, atlikti finansines operacijas, gauti kitas, užsieniečiams aktualias paslaugas el. būdu.

El. prašymai bus teikiami per MIGRIS adresu www.migracija.lt. Sprendimas dėl e. rezidento statuso suteikimo bus priimamas nedelsiant, užsieniečiui fiziškai atvykus į Migracijos departamentą (Lietuvoje). Vizito metu bus užsakoma ir e. rezidento kortelės gamyba (kortelė pagaminama per 5 d. d.). Šiuo metu kortelę atsiimti bus galima tik Migracijos departamento padaliniuose Lietuvoje. 2022 metais e. rezidento paslaugą planuojama teikti ir užsienyje gyvenantiems asmenims.

Daugiau informacijos galite rasti čia.