Spausdinti

2018-01-08  Migracijos departamento Resursų valdymo skyrius į savo komandą kviečia dokumentų tvarkytoją – darbuotoją, dirbantį pagal darbo sutartį

Kokio žmogaus ieškome?

• Turinčio aukštąjį išsilavinimą (universitetinį arba neuniversitetinį).

• Mokančio anglų arba rusų kalbą A2 lygiu.

• Išmanančio teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimus.

Kokie darbai laukia?

• Registruoti Migracijos departamentui adresuotus gautus ir vidinius Migracijos departamento dokumentus dokumentų valdymo sistemoje.

•   Rengti Migracijos departamento dokumentacijos planus bei jų papildymus, registrų sąrašus.

•   Prireikus vežti korespondenciją į Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministeriją, kitas institucijas ar įstaigas.

Ką siūlome?

•    Įvadinį mokymą.

•    Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes.

•    Nepamainomą darbo patirtį dideliame, draugiškame, savo darbu tikinčiame kolektyve.

Pareigybės aprašymą rasite čia.

Pretendentai e. paštu mdinfo @vrm.lt turi pateikti:

•  Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.

• Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.

•  Gyvenimo aprašymą (CV).

Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

Pretendentų prašymų laukiame iki š. m. sausio 10 d. (įskaitytinai).

Apie pokalbio datą, laiką ir vietą kvalifikacinius reikalavimus atitinkančius pretendentus informuosime nurodytu e. paštu.

Išsamesnė informacija tel. (8 5) 219 8401.

 

Atgal